PT-D410
Usein kysytyt kysymykset ja vianmääritys |

PT-D410
Luokitellut
Aloitus
Perustoiminnot
Vianetsintä
Muut
Suositut
Päivitetty:25/06/2026
Nämä ovat suosion mukaan lajiteltuja usein kysyttyjä kysymyksiä.
- 1.Mistä voin ladata uusimman P-touch Editorin Macille?
- 2.Mistä löydän Brother-tulostimen sarjanumeron?
- 3.Valmiin tarran läpi kulkee vaakasuuntainen tyhjä viiva.
- 4.Voiko tulostimessa käyttää TZ/TZe-kasetteja?
- 5.Voiko TZe-kasetteja käyttää tämän tulostimen kanssa? Mikä on TZ-nauhojen ja TZe-nauhojen välinen ero?
Uusimmat
Nämä ovat viimeisimmän päivityspäivämäärän mukaan lajiteltuja, uusimpia usein kysyttyjä kysymyksiä.
01/06/2026
Kun painan tulostuspainiketta, virheilmoitus ”TEKSTI LIIAN KORKEA!” / "Teksti liian korkea!" / ”Teksti liian suuri!” näkyy LCD-näytössä.
07/05/2026
Kuinka avataan Laitteet ja tulostimet-ikkuna
30/04/2026
Voinko käyttää tulostintani suoraan itse kehitetystä sovellusohjelmasta ja tulostaa tarran?
27/04/2026
Miten tulostinajurin asennus poistetaan?
05/01/2026
Valmiin tarran läpi kulkee vaakasuuntainen tyhjä viiva.